יום שלישי, 25 ביוני 2013

Vittoria Rubino Pro III 700*23

הצמיג הוא אחד האלמנטים הכי חשובים באופני כביש
צמיג טוב ייתן הרבה ביטחון ברכיבה , יוריד כוח בצורה טובה ויאפשר פניה תוך איבוד מהירות מינמלי
נקודה חשובה נוספת היא עמידות הצמיג לנקרים
כמי שורכב לרוב ללא רכב ליווי שבו יש ציוד חליפי למקרי תקלה
חשוב לי להתערכב כמה שפחות על תקלות ונקר היא תקלה שבהחלט מופיעה פה ושם.........




כשהגיע הזמן להחליף את סט הצמיגים הקודם 
הגעתי למסכנה שאני רוצה צמיג שיהיה עמיד , אוחז טוב , בעל אורך חיים סביר ובמחיר שלא ירושש אותי לגמרי
החפירה בנושא הביאה לכמה אופציות
והצמיג הנבחר היה Vittoria Rubino Pro III בצבע שחור
מחירו של צמיג בודד שכזה בארץ הוא כ 200 שקלים לערך
אני בחרתי להזמין מ crc בעלות שנעה סביב ה 150 שקלים ( תלוי שערי מטבע ) כולל המשלוח

הצמיגים הורכבו על חישוקי Campagnolo Vento G3
בחודשיים האחרונים רכבתי עם צמיגים אלו כ1300 קילומטרים
ברכיבות הראשונות , התקבלה תחושה נהדרת ברכיבה בקו ישר
הורדת הכוח ממש נהדרת
הטיה לעומת זאת נתנה תחושה של חוסר ביטחון 
כל הטיה הרגישה כמו רכיבה על חול , אחיזה גבולית למדי
אחרי כ 200 קילומטרים  המצב השתנה , הצמיג החל לאחוז נהדר גם על הצד
היכולת להכנס לפניות במהירות , עם תחושה מדויקת של מצב האחיזה היא אחד הדברים שאני נהנה מהם מאד כרגע
האחיזה טובה מאד גם בירידות מהירות וגם בפניות מישוריות 
בפן העמידות , הצמיג הראה עמידות מרשימה
עד כה נרשם פנצ'ר אחד בלבד ( משבר זכוכית )
אין כל סימני חתכים על פני הצמיג וגם מבחינת השחיקה , לא נראים סימני בלאי משמעותיים

בשורה התחתונה 
אחרי 1300 קילומטרים אני מרוצה מאד מהצמיג
השאלה העיקרית שעומדת על הפרק היא מה יהיה אורך חייו
אני מקווה שלא ייפחת מ 4000 קילומטרים 

ציון 9  בסולם יעקוב ( 0-10 )

שרון :-)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה